ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Perhaps no other area of marketing is changing so profoundly as marketing communications, creating both exciting and anxious times for marketing communicators.
ალბათ ასე არსებითად მარკეტინგის არცერთი დარგი არ იცვლება, რაც მარკეტინგულ კომუნიკაციებს როგორც სასიამოვნო, ისე ამაღელვებელ მდგომარეობას უქმნის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Marketing communicators may not always share their customer’s field of experience.
მარკეტინგის კომუნიკატორები ყოველთვის როდი იზიარებენ მომხმარებელთა გამოცდილების არეალს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As marketing communicators adopt richer but more fragmented media and promotion mixes to reach their diverse markets, they risk creating a communications hodgepodge for consumers.
იმისათვის, რომ განსხვავებული ბაზრები დააკმაყოფილონ, მარკეტოლოგები უფრო მდიდარ, მაგრამ მეტად ფრაგმენტულ მარკეტინგულ კომპლექსებსა და მედიასაშუალებებს იყენებენ, ამით ისინი მომხმარებლებისათვის საკომუნიკაციო აურზაურის შექმნის რისკის წინაშე დგანან.