ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Outstanding marketing companies go to great lengths to learn about and understand their customers’ needs, wants, and demands.
გამორჩეული მარკეტინგული კომპანიები ძალ-ღონეს არ იშურებენ, რომ თავიანთი მყიდველების მოთხოვნილებები, სურვილები და მოთხოვნები უკეთ შეისწავლონ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Outstanding marketing companies go out of their way to keep important customers satisfied.
წარმატებული მარკეტინგული კომპანიები ყველაფერს აკეთებენ იმისათვის, რომ მნიშვნელოვანი მყიდველების კმაყოფილება უზრუნველყონ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Good marketing companies know that they cannot serve all customers.
წარმატებულმა მარკეტინგულმა კომპანიებმა იციან, რომ ყველა მყიდველის მომსახურება არ შეუძლიათ.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Outstanding marketing companies go to great lengths to learn about and understand their customers’ needs, wants, and demands.
ცნობილი მარკეტინგული კომპანიები ძალ-ღონეს არ იშურებენ, რომ შეისწავლონ თავიანთი მყიდველების მოთხოვნილებები, სურვილები და მოთხოვნები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Let’s start with a good story about marketing research and customer insights in action at P&G, one of the world’s largest and most re-spected marketing companies.
გავეცნოთ ერთ-ერთი მარკეტინგული კვლევის მაგალითს. პროქტერ & გემბელმა, მსოფლიოს ერთ-ერთმა ყველაზე დიდმა და კარგი რეპუტაციის მქონე კომპანიამ, ჩაატარა მარკეტინგული კვლევა, რომლითაც შეეცადა უფრო საფუძვლიანად გაეგო მყიდველთა საჭიროებები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Many large and resourceful marketing companies, such as Walmart, P&G, Kraft, IBM, HP, and Best Buy, are investing heavily to make the full use of RFID technology a reality.
მრავალი დიდი და რესურსებით სავსე მარკეტინგული კომპანია, მაგალითად, ვოლმარტი, პროქტერ & გემბელი, კრაფტი, აი-ბი-ემი, ეიჩ-პი და ბესთ ბაი მაქსიმალურად ცდილობენ ეფექტურად გამოიყენონ RFID ტექნოლოგია.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Outstanding marketing companies understand the marketplace and customer needs, design value-creating marketing strategies, develop integrated marketing programs that deliver customer value and delight, and build strong customer relationships.
წარმატებულ და გამორჩეულ მარკეტინგულ კომპანიებს კარგად უნდა ესმოდეთ ბაზარი და მომხმარებელთა საჭიროებები — უნდა დაისახონ ღირებულებათა შემქმნელი მარკეტინგული სტრატეგიები, შეიმუშაონ მომხმარებლისათვის ღირებული და სასიამოვნო ინტეგრირებული მარკეტინგული პროგრამები და მომხმარებელთანაც მჭიდრო ურთიერთობა დაამყარონ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Because of the one-to-one nature of direct marketing, companies can interact with customers by phone or online, learn more about their needs, and personalize products and services to specific customer tastes.
პირდაპირი მარკეტინგის პირისპირ წარმოების ბუნების გამო, კომპანიებს შეუძლიათ მომხმარებლებთან იურთიერთონ ტელეფონით ან ინტერნეტით, გაიგონ უფრო მეტი მათი საჭიროებების შესახებ და მოარგონ პერსონალურად თითოეული მომხმარებლის პროდუქტი და მომსახურება.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Good marketing companies win, keep, and grow customers by understanding customer needs, designing customer-driven marketing strategies, constructing value-delivering marketing programs, and building customer and marketing partner relationships.
წარმატებული კომპანიები მყიდველებს იზიდავენ, ინარჩუნებენ და მათ რიცხვს ზრდიან იმით, რომ კარგად ესმით მათი საჭიროებები, ამზადებენ მომხმარებლებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, სათანადო ფასეულობის შემქმნელ მარკეტინგულ პროგრამებს და ამყარებენ პარტნიორულ ურთიერთობებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Given the potential gains and risks of international marketing, companies need a systematic way to make their global marketing decisions.
საერთაშორისო მარკეტინგის პოტენციური სარგებლისა და რისკების გათვალისწინებით, კომპანიებს სჭირდებათ გლობალური მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღების სისტემური მეთოდი.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Large marketing companies can use patents and heavy promotion spending or tie up suppliers or dealers to keep out or drive out competitors.
დიდ მარკეტინგულ კომპანიას ახალი კონკურენტების მოსაშორებლად შეუძლია გამოიყენოს პატენტები, გამოყოს დიდი სარეკლამო ხარჯები, მკაცრი ხელშეკრულებით შეუკრას ხელები მიმწოდებლებსა თუ მოვაჭრეებს.