ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
There are five alternative concepts under which organizations design and carry out their marketing strategies: the production, product, selling, marketing, and societal marketing concepts.
არსებობს ხუთი ალტერნატიული კონცეფცია, რომელთა თანახმადაც, ორგანიზაციები ქმნიან და ახორციელებენ თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიებს: წარმოების, პროდუქტის, გაყიდვის, მარკეტინგული და სოციოეთიკური მარკეტინგული კონცეფციები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
This area has been called social marketing, defined by the Social Marketing Institute (SMI) as the use of commercial marketing concepts and tools in programs designed to bring about social change.
ამ სფეროს სოციალური მარკეტინგი უწოდეს, რაც, სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის (სმი) განმარტებით, კომერციული მარკეტინგის კონცეფციებისა და მექანიზმების გამოყენებაა იმ პროგრამებში, რომელთა მიზანია ცალკეული ინდივიდების საქციელზე გავლენის მოხდენა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Rather than just simulating the shopping environment, P&G recently launched an actual online store that will serve as a “learning lab” by which the company can test new products and marketing concepts.
იმის მაგივრად, რომ მხოლოდ მაღაზიის გარემოს სიმულაცია მოეხერხებინა, პროქტერ & გემბელმა გახსნა ვირტუალური ონლაინმაღაზია, რომელიც სასწავლო ლაბორატორიის ფუნქციას შეასრულებს. მისი დახმარებით კომპანია ახალი პროდუქტისა და მარკეტინგული კონცეფციების შემოწმებას განახორციელებს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Figure 20. compares the sustainable marketing concept with the marketing concepts we studied in earlier chapters.
სურათზე 20.1 შედარებულია მდგრადი მარკეტინგის კონცეფცია და მარკეტინგის ის კონცეფციები, რომლებიც წინა თავებში შევისწავლეთ.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In this chapter, we addressed many of the important sustainable marketing concepts related to marketing’s sweeping impact on individual consumers, other businesses, and society as a whole.
აღნიშნულ თავში განვიხილეთ გარემოსდაცვითი და სოციალური გამოწვევების მიმართ მდგრადი მარკეტინგის მრავალი მნიშვნელოვანი ცნება და მარკეტინგის მზარდი გავლენა ინდივიდუალურ მომხმარებლებზე, სხვა ბიზნესებსა და მთელ საზოგადოებაზე.