მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Thus, the sustainable marketing goals of long-term consumer and business welfare can be achieved only through ethical marketing conduct.
აქედან გამომდინარე, მდგრადი მარკეტინგის მიზნები, როგორიც არის მომხმარებლის და ბიზნესის გრძელვადიანი კეთილდღეობა, მხოლოდ ეთიკური მარკეტინგის მეშვეობით მიიღწევა.