ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
A marketing consultant explains: “They’d rather send business to a competitor than take on unprofitable customers.”
მარკეტოლოგ-კონსულტანტი აცხადებს: „ისინი თავიანთ კლიენტს კონკურენტ კომპანიას უფრო დაუთმობენ, ვიდრე მომგების არშემომტან კლიენტებს იყოლიებენ“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
One marketing consultant puts it this way: “The only value your company will ever create is the value that comes from customers—the ones you have now and the ones you will have in the future.”
ერთ-ერთი მარკეტოლოგის აზრით, „ერთადერთი ფასეულობა, რომლის შექმნასაც ოდესმე შეძლებს თქვენი კომპანია, ერთგულ მყიდველთა ერთობლიობაა — ისინი, ვინც ამწუთას გყავთ და ვინც მომავალში გეყოლებათ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Says marketing consultant Jack Welch: Few leaders actually get the point of forging a mission with real grit and meaning.
მარკეტოლოგ-კონსულტანტი ჯეკ ველში აცხადებს: „ცოტაა ისეთი ლიდერი, რომელიც ახერხებს, კომპანიის მისიის განაცხადი ისე ჩამოაყალიბოს, რომ მასში ჩანდეს ნამდვილი არსი და მნიშვნელობა.