ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The new digital world makes it easy for consumers to take marketing content that once lived only in advertising or on a brand Website with them wherever they go and share it with friends.
ახალი ციფრული ეპოქა ბევრად უადვილებს მომხმარებლებს, მუდმივად თან ატარონ ის მარკეტინგული ინფორმაცია, რომელიც ერთ დროს მხოლოდ რეკლამით, ან ამა თუ იმ კომპანიის ვებგვერდზე მოიპოვებოდა, და გაუზიარონ შთაბეჭდილებები მეგობრებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Today’s customers are giving as much as they get in the form of two-way relationships, a more active role in providing customer insights, crowdsourcing and shaping new products, consumer-generated marketing content, developing or passing along brand messages, interacting in customer communities, and other developments.
დღეს მომხმარებლები იმავეს იღებენ, რასაც გასცემენ ორმხრივი ურთიერთობების დამყარების სახით, მომხმარებელთა ანალიზისათვის კიდევ უფრო აქტიური როლის შესრულება, ინფორმაციის მოგროვება ხალხისგან და ახალი პროდუქციის შექმნა, მომხმარებლების მიერ გენერირებული მარკეტინგული მასალა, ბრენდის შესახებ შეტყობინებათა შექმნა ან გადაცემა, მომხმარებელთა საზოგადოებებში ჩართვა და სხვა სახის განვითარებები.