კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი VII, კულტურის ბუნება
ავტორი: ლუის კოჰენი
მთარგმნელი: უცნობია
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: კულტუროლოგია
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2005
თარგმნის წელი: 2009
Aesthetic environmentalism can quickly become commodified and fetishised, as in the marketing copy of the Body Shop, a retailer of ‘naturally inspired solutions for skin and hair care’, to cite their description of themselves.
ესთეტიკურ ენვირონმენტალიზმს შეიძლება სწრაფად საქონლის სახე მიეცეს ან გაფეტიშდეს, როგორც ეს Body Shop-ის მარკეტინგული ნიმუშის შემთხვევაშია, „ბუნებრივად სუფთა ხსნარები კანისა და თმის მოსავლელად“, გამყიდველი ფირმის პროდუქციის აღწერას ეწევა.