ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი VII, კულტურის ბუნება
Aesthetic environmentalism can quickly become commodified and fetishised, as in the marketing copy of the Body Shop, a retailer of ‘naturally inspired solutions for skin and hair care’, to cite their description of themselves.
ესთეტიკურ ენვირონმენტალიზმს შეიძლება სწრაფად საქონლის სახე მიეცეს ან გაფეტიშდეს, როგორც ეს Body Shop-ის მარკეტინგული ნიმუშის შემთხვევაშია, „ბუნებრივად სუფთა ხსნარები კანისა და თმის მოსავლელად“, გამყიდველი ფირმის პროდუქციის აღწერას ეწევა.