ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საბანკო საქმე | თიბისი ბანკი, წლიური ანგარიში 2012
Similarly, without Bank Constanta, administrative and other operating expenses grew by 26.1% to GEL 57.4 million compared to GEL 45.5 million in 2011, largely due to higher advertising and marketing costs, which grew by 43.8% Y-o-Y as a result of intensified marketing and advertising activities associated with the 20th anniversary of the Bank.
ასევე ბანკი კონსტანტას ჩაუთვლელად, ადმინისტრაციული და სხვა საოპერაციო ხარჯები 26.1%-ით 57.4 მილიონ ლარამდე გაიზარდა, 2011 წელს დაფიქსირებულ 45.5 მილიონ ლართან შედარებით, რაც ძირითადად რეკლამასა და მარკეტინგზე გაწეული ხარჯების ზრდამ განაპირობა, რომლებიც, თავის მხრივ, ბანკის 20 წლის იუბილესთან დაკავშირებული სარეკლამო კამპანიის გამო 43.8%-ით გაიზარდა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing costs also include the costs of product research and development, the costs of distributing products to buyers, and the costs of all the employees working in marketing.
მარკეტინგის ხარჯი ასევე მოიცავს პროდუქტის კვლევასა და განვითარებას, მყიდველთათვის პროდუქტების დისტრიბუციის საფასურს და მარკეტინგში მომუშავე ყველა მუშაკის ხელფასს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
It can drive up manufacturing and marketing costs by reducing the economies of scale.
მას შეუძლია გაზარდოს საწარმოო და მარკეტინგის ხარჯები და შეამციროს მოგება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანიის მაგალითი
She had budgeted approximately $250,000 in administrative and fixed costs for the first year (not including marketing costs).
მან პირველ წელს დაახლოებით 250 000 აშშ დოლარის ოდენობის ბიუჯეტი წარადგინა ადმინისტრაციული და ფიქსირებული ხარჯებისთვის (ეს არ მოიცავდა მარკეტინგის ხარჯებს).
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing costs can be high, and it takes time that may allow competitors to gain advantages.
ტესტ-მარკეტინგის ხარჯები შესაძლოა მაღალი იყოს და დიდი დრო დასჭირდეს, რაც კონკურენტებისათვის ხელსაყრელი იქნება, რადგან ამასობაში გარკვეულ უპირატესობას მიაღწევენ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
It also lowers the product design, manufacturing, and marketing costs of offering a large variety of products.
გარდა ამისა, ასეთი მექანიზმის შედეგად მცირდება პროდუქტის დიზაინის, წარმოებისა და მარკეტინგის ხარჯები.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
This far exceeds the cost of advertising and many other marketing costs.
ეს გაცილებით აჭარბებს სარეკლამო ხარჯებს და ბევრ სხვა მარკეტინგულ დანახარჯს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Variable costs vary directly with the level of production and include costs related to the direct production of the product (such as costs of goods sold—COGS) and many of the marketing costs associated with selling it.
ცვალებადი ხარჯები მერყეობს გამოშვების მოცულობის მიხედვით და მოიცავს ხარჯებს, რომლებიც პირდაპირაა დაკავშირებული საქონლის გამოშვებასთან (მაგალითად, რეალიზებული პროდუქციის დანახარჯები) და ზოგიერთი მარკეტინგული ხასიათის ხარჯები, რომლებიც უკავშირდება ერთეული პროდუქტის გაყიდვას.