მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Recent shifts toward targeted or one-to-one marketing, coupled with advances in information and communications technology, have had a dramatic impact on marketing communications.
ბოლო დროს შეინიშნება გამიზნული ან ერთი-ერთზე მარკეტინგის ტენდენცია, ამას ემატება ინფორმაციისა და კომუნიკაციის ტექნოლოგიების სფეროში არსებული პროგრესიც, რამაც მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა მარკეტინგულ კომუნიკაციაზე.