ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Just as automobile dashboards present drivers with details on how their cars are performing, the marketing dashboard gives marketers the detailed measures they need to assess and adjust their marketing strategies.
როგორც ავტომობილის კომპიუტერის ეკრანი უჩვენებს მძღოლს დეტალურ ინფორმაციას, თუ როგორ მუშაობს ავტომობილი, მარკეტინგული საქმიანობის საზომების მატრიცაც აწვდის მარკეტოლოგებს იმ დეტალურ ინფორმაციას, რომლითაც მათ უნდა შეაფასონ მარკეტინგული სტრატეგიები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
For example, VF Corporation uses a marketing dashboard to track the performance of its 30 lifestyle apparel brands—including Wrangler, Lee, The North Face, Vans, Nautica, 7 For All Mankind, and others.
მაგალითად, ვი-ეფ კორპორაცია იყენებს მარკეტინგული საქმიანობის საზომების მატრიცას იმისათვის, რომ თვალყური ადევნოს მის პორტფელში არსებულ 30 ტანსაცმლის ბრენდის (ვრანგლერი, ლიი, ნორთ-ფეისი, ვანსი, ნაუტიკა და სხვები) საქმიანობის მაჩვენებლებს.