ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | კომერციული და ეკონომიკური განათლების პროგრამები
MESE (Ages 14-20) – "Management and Economic Simulation Exercise" is a computer-simulated program, in which teams of students make production and marketing decisions for an imaginary product.
„მენეჯმენტისა და ეკონომიკური იმიტაციის სავარჯიშო“ (14-20 წლის ასაკი) – „მენეჯმენტისა და ეკონომიკური იმიტაციის სავარჯიშო“ კომპიუტერულად მოდელირებულ სავარჯიშო პროგრამას წარმოადგენს, რომლის დროსაც მოსწავლეთა ჯგუფები წარმოსახვითი პროდუქციის წარმოებასა და მარკეტინგთან დაკავშირებულ გადაწყვეტილებებს ღებულობენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing decisions are strongly affected by developments in the political environment.
მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებზე მძლავრად მოქმედებს პოლიტიკურ გარემოში მიმდინარე პროცესები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 2 Explain how changes in the demographic and economic environments affect marketing decisions.
მიზანი 2 ახსენეთ, როგორ ახდენენ ზეგავლენას მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებზე დემოგრაფიულ და ეკონომიკურ გარემოში მომხდარი ცვლილებები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Many marketing decisions boil down to numbers.
მრავალი მარკეტინგული გადაწყვეტილება საბოლოო ჯამში ციფრებს უკავშირდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Finally, the MIS helps users to analyze and use the information to develop customer insights, make marketing decisions, and manage customer relationships.
ბოლოს, მის-ი ინფორმაციის გამომყენებლებს საშუალებას აძლევს, გააანალიზონ და გამოიყენონ ინფორმაცია იმისათვის, რომ მყიდველები უკეთ შეიცნონ, მიიღონ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები და მართონ ურთიერთობები მომხმარებლებთან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The MIS must monitor the marketing environment to provide decision makers with information they should have to better understand customers and make key marketing decisions.
მის-მა მარკეტინგული გარემო უნდა გააკონტროლოს, რათა შეძლოს მარკეტინგული გადაწყვეტილების მიმღებებისთვის სათანადო ინფორმაციის მიწოდება, რაც საჭიროა მყიდველთა შესაცნობად და მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მისაღებად.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Because internal information is often collected for other purposes, it may be incomplete or in the wrong form for making marketing decisions.
ვინაიდან შიდა ინფორმაციის თავმოყრა ხშირად ხდება სხვა მიზნებისათვის, იგი შეიძლება წარმოდგენილი იყოს არასრულად ან არასწორი ფორმით, რასაც ვერ გამოიყენებთ მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მისაღებად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Managers may need help applying the information to gain customer and market insights that will improve their marketing decisions.
მენეჯერებს ზოგჯერ დახმარება სჭირდებათ მონაცემების ინტერპრეტაციაში, რის საფუძველზეც არსებული პრობლემის გადაჭრა მოხდება.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
For example, Walmart’s huge database provides deep insights for marketing decisions.
მაგალითად, ვოლმარტის მონაცემთა უდიდესი ბაზა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღების საშუალებას იძლევა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing information has no value until it is used to gain customer insights and make better marketing decisions.
მარკეტინგულ ინფორმაციას არანაირი ფასი არა აქვს, თუ მასზე დაფუძნებით ოპტიმალური გადაწყვეტილებებს არ მიიღებენ.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Such data can be obtained quickly and cheaply but often needs to be adapted for marketing decisions.
ასეთი ინფორმაციის მოპოვება შესაძლებელია სწრაფად და მცირე ხარჯებით, მაგრამ იგი ხშირად მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებთან ადაპტირებას საჭიროებს.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Lastly, the MIS helps users analyze and use the information to develop customer insights, make marketing decisions, and manage customer relationships.
დაბოლოს, ის ეხმარება მყიდველებს, გააანალიზონ და გამოიყენონ ინფორმაცია იმისათვის, რომ კლიენტების შესახებ შეიქმნან წარმოდგენა, მიიღონ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები და მართონ ურთიერთობები მათთან.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing information has no value until it is used to make better marketing decisions.
მარკეტინგულ ინფორმაციას არანაირი ფასი არა აქვს, თუ მასზე დაფუძნებით ოპტიმალური გადაწყვეტილების მიღება არ მოხდა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Thus, the MIS must make the information available to managers and others who make marketing decisions or deal with customers.
ამგვარად, მარკეტინგული კვლევების სპეციალისტებმა ინფორმაცია ხელმისაწვდომი უნდა გახადონ იმ პირებისათვის, რომლებიც მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებს იღებენ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
And innovative Appendix 2 provides students with a comprehensive introduction to the marketing financial analysis that helps to guide, assess, and support marketing decisions.
ახალი, მე-2 დანართი სტუდენტებს მარკეტინგული ფინანსური ანალიზის სრული შესავლით უზრუნველყოფს, რაც საშუალებას იძლევა ვიხელმძღვანელოთ, შევაფასოთ და გავამყაროთ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
In this chapter, we examine the characteristics of different kinds of retailers and wholesalers, the marketing decisions they make, and trends for the future.
ამ თავში განვიხილავთ საცალო და საბითუმო ვაჭრობის ტიპებს, ასევე ვნახავთ, რა მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებს იღებენ ისინი და როგორია მათი სამომავლო ტენდენციები.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Retailer Marketing Decisions.
საცალო მოვაჭრეთა მარკეტინგული გადაწყვეტილებები.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
As shown in Figure 13.1, retailers face major marketing decisions about segmentation and targeting, store differentiation and positioning, and the retail marketing mix.
სურათის 13.1 მიხედვით, საცალო მოვაჭრეებმა უმთავრესი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების უნდა მიიღონ სეგმენტაციისა და მიზნობრივი ბაზრის შერჩევის შესახებ.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Wholesaler Marketing Decisions.
ბითუმად მოვაჭრის მარკეტინგული გადაწყვეტილება.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
As with retailers, their marketing decisions include choices of segmentation and targeting, differentiation and positioning, and the marketing mix—product and service assortments, price, promotion, and distribution.
როგორც საცალო მოვაჭრეების შემთხვევაში, მათი მარკეტინგული გათვლებიც გულისხმობს გადაწყვეტილებების მიღებას სეგმენტაციისა და მიზნობრივი ბაზრების, დიფერენციაციისა და პოზიციონირების კუთხით — ეს არის პროდუქციისა და სერვისის ასორტიმენტი, ფასები, სტიმულირება და დისტრიბუცია.