ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
From beginning to end, the fourteenth edition of Principles of Marketing develops an innovative customer-value and customer-relationships framework that captures the essence of today’s marketing.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა ინოვაციური, მომხმარებლის ღირებულებებსა და ურთიერთობების აგებაზე ორიენტირებული სახელმძღვანელოა, რომელშიც ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი.