მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
From beginning to end, the fourteenth edition of Principles of Marketing develops an innovative customer-value and customer-relationships framework that captures the essence of today’s marketing.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა ინოვაციური, მომხმარებლის ღირებულებებსა და ურთიერთობების აგებაზე ორიენტირებული სახელმძღვანელოა, რომელშიც ახსნილია თანამედროვე მარკეტინგის არსი.