ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მარკეტინგზე გამოყოფილი თანხების მიზანმიმართულად ხარჯვა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მათთვის გამოყოფილი თანხების ეფექტურად ხარჯვა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ თანხის მართებულად ხარჯვა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As consumers spend more and more time on the Internet, companies are shifting more of their marketing dollars to online advertising to build their brands or attract visitors to their Web sites.
ვინაიდან მომხმარებლები სულ უფრო მეტ დროს ხარჯავენ ინტერნეტში, კომპანიებიც ინტენსიურად ცდილობენ კიდევ უფრო დახვეწონ ბრენდები და მიიზიდონ მომხმარებელი თავიანთ ვებგვერდებზე.