ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Managing the Marketing Effort.
მარკეტინგული მცდელობების მართვა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Total government spending is determined by elected officials rather than by any marketing effort to develop this market.
საერთო სამთავრობო ხარჯვის მიმართულება განისაზღვრება ამა თუ იმ ოფიციალური პირის მოსაზრებით და არა გამყიდველი კომპანიის მარკეტინგული აქტივობით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Of course, every well-designed marketing effort focuses on customer buying behavior.
რა თქმა უნდა, ყველა კარგად მოფიქრებული მარკეტინგული ინიციატივა მომხმარებელთა ყიდვის ქცევაზე ამახვილებს ყურადღებას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
A mobile marketing effort might be as simple as inviting people to text a number, such as when the Red Cross asked for Haitian relief donations (Text “HAITI” to 90999 to donate $10).
მობილური ტელეფონით მიღწეული მარკეტინგული ძალისხმევა შესაძლოა მხოლოდ ნომერზე მესიჯის გაგზავნით გამოიხატებოდეს, როგორც მაშინ, როდესაც წითელმა ჯვარმა საზოგადოებას სთხოვა, დახმარებოდა ჰაიტის კრიზისის დროს (აკრიფეთ „ჰაიტი“ ნომერზე 900999 და შეეწიეთ 10 დოლარით).
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Whatever direct marketing tools they use, marketers must work hard to integrate them into a cohesive marketing effort.
არ აქვს მნიშვნელობა, პირდაპირი მარკეტინგის რა მექანიზმებს იყენებენ ისინი, მარკეტოლოგებმა დაუღალავი შრომის ფასად უნდა შეძლონ მათი ინტეგრირება მარკეტინგულ კომპლექსში.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The total market demand for a product or service is the total volume that would be bought by a defined consumer group in a defined geographic area in a defined time period in a defined marketing environment under a defined level and mix of industry marketing effort.
მთლიანი ბაზრის მოთხოვნა არის პროდუქციის მთლიანი მოცულობა, რომელიც შესყიდული იქნება კონკრეტული მომხმარებელთა ჯგუფის მიერ, განსაზღვრულ გეოგრაფიულ არეალში, განსაზღვრულ დროის მონაკვეთში, განსაზღვრულ მარკეტინგულ გარემოში და ინდუსტრიის მხრიდან განსაზღვრული მარკეტინგული ძალისხმევის პირობებში.