მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Such marketing involves creating a Web site, video, e-mail, cell phone message, advertisement, or other marketing event that is so infectious that customers will want to pass it along to their friends.
ასეთი ტიპის მარკეტინგში გათვალისწინებულია ვებგვერდის, ვიდეოს, ელფოსტის, მობილური შეტყობინების, რეკლამის ან სხვა მსგავსი მარკეტინგული ღონისძიების შექმნა, რომელიც იმდენად მოეწონებათ მომხმარებლებს, რომ აუცილებლად გაავრცელებენ მის შესახებ ინფორმაციას მეგობრების წრეში.