ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი I, პრობლემები
It would explore the attitudes, motivations and intentions of those working in, or on behalf of, book clubs, whether amateur organisers, marketing executives or the writers of critical and promotional material on or for book clubs.
ამას მოჰყვა იმ ადამიანთა ურთიერთდამოკიდებულებების, მოტივაციებისა და მიზნების კვლევა, რომლებიც წიგნის კლუბებში იყვნენ დასაქმებულნი, იქნებოდნენ ესენი მოყვარული ორგანიზატორები, მარკეტინგის მენეჯერები, კრიტიკოსები თუ სარეკლამო მასალების ავტორები, რომლებიც წერდნენ წიგნის კლუბებისთვის ან კლუბების შესახებ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Rather than just conducting the usual focus groups and marketing research surveys, however, marketing executives and strategists from P&G and its longtime ad agency, Saatchi & Saatchi, conducted research at a deeper level.
ჩვეულებრივი ფოკუს-ჯგუფებისა და კითხვარებით გამოკითხვის მაგივრად, კომპანიის მარკეტინგის განყოფილებამ და მათ მიერ დაქირავებულმა სარეკლამო კომპანია სააჩი & სააჩიმ გადაწყვიტეს უფრო სიღრმისეული კვლევის ჩატარება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
At the same time, pricing is the number-one problem facing many marketing executives, and many companies do not handle pricing well.
ამავე დროს, ფასწარმოქმნა მრავალი მარკეტინგის აღმასრულებლის წინაშე მდგარი პრობლემაა და ბევრი კომპანია მას თავს კარგად ვერც კი აბამს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The task is to translate these laws into a language that marketing executives understand as they make decisions about competitive relations, products, price, promotion, and distribution channels.
ამჯერად ჩვენი მიზანია ეს კანონები მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის გასაგებ ენაზე ვთარგმნოთ, რათა მათ შეძლონ გადაწყვეტილებების მიღება კონკურენტებთან ურთიერთობის, პროდუქტების, ფასების, რეკლამირების და დისტრიბუციის არხების თაობაზე.