ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
What percentage of sales does marketing expenditures represent?
გაყიდვების რამდენ პროცენტს წარმოადგენს მარკეტინგის დანახარჯები?
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Figure 2.8 views marketing expenditures as investments that produce returns in the form of more profitable customer relationships.
სურათზე 2.8 მოცემულია სქემა, რომლის მიხედვითაც მარკეტინგული დანახარჯები განხილულია როგორც ინვესტიცია, რომლის ამონაგებიც მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობების დამყარებაა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. მარკეტინგი პრაქტიკაში
To support its new-product lineup, Kraft also boosted marketing expenditures and refreshed the look and feel of its packaging and advertising.
იმისათვის, რომ ახალი პროდუქტის კარგად გაყიდვა უზრუნველყოს, კრაფტმა გაზარდა მარკეტინგის ხარჯები, გადაახალისა და განაახლა პროდუქტის შეფუთვა და რეკლამა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Today, in the average consumer packaged goods company, sales promotion accounts for 77 percent of all marketing expenditures.
დღესდღეობით ყოველდღიური სამომხმარებლო საქონლის საშუალო კომპანიაში გაყიდვების სტიმულირებაზე მარკეტინგული ხარჯების 77% მოდის.