ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
“Becoming part of the conversation between consumers is infinitely more powerful than handing down information via traditional advertising,” says one marketing expert.
მარკეტინგის ერთ-ერთი ექსპერტი აცხადებს: „ამა თუ იმ პროდუქტის მომხმარებელთა განხილვის საგნად ქცევა რეკლამის არაჩვეულებრივი საშუალებაა, რაც ხშირად გაცილებით უფრო ეფექტურია, ვიდრე რეკლამირების ტრადიციული ფორმები“.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
For this generation, “the new pronoun is me, my,” says a marketing expert.
„ამ თაობისათვის ძირითადი ნაცვალსახელებია „მე“, „ჩემი“, — ამბობს ერთ-ერთი ექსპერტ-მარკეტოლოგი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
“In today’s hypercompetitive world,” states a marketing expert, “the race for competitive advantage is really a race for customer and market insights”.
ერთ-ერთი მარკეტოლოგის აზრით, „დღევანდელ, ჰიპერკონკურენტულ სამყაროში შეჯიბრი კონკურენტული უპირატესობის მოსაპოვებლად ფაქტობრივად არის შეჯიბრი ბაზრისა და მყიდველის კარგად გასაგებად“.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
“The human mind doesn’t work in a linear way,” says one marketing expert.
ერთ-ერთი მარკეტინგის ექსპერტის აზრით, „ადამიანის გონება არ მუშაობს სწორხაზოვნად."
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
One marketing expert proposes an R-W-W new-product screening framework that asks three questions.
ერთ-ერთი მარკეტოლოგი-ექსპერტი გვთავაზობს ერ-ვე-ვეის ახალი პროდუქტის შემოწმების ფორმულას სამი შეკითხვით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“If you were interrupted every two minutes by advertising, not many people want that,” says a mobile marketing expert.
„თუ რეკლამა ყოველ ორ წუთში გიფანტავთ ყურადღებას, ეს არ არის ადვილი ასატანი," — აცხადებს მარკეტინგის ერთ-ერთი ექსპერტი.