ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი IX
ავტორი: ლი გ. ბოლმანი
მთარგმნელი: თეა ფირცხალავა
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: მენეჯმენტი
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2008
თარგმნის წელი: 2008
It fl ows to marketing experts in consumer products industries, to the faculty in elite universities, and to political consultants who help politicians get elected.
ძალაუფლება ეძლევა მარკეტინგის ექსპერტებს სამომხმარებლო პროდუქციის სფეროში ან ელიტური უნივერსიტეტების პროფესორ-მასწავლებლებს ან პოლიტიკურ კონსულტანტებს, რომლებიც პოლიტიკოსებს არჩევნებში ეხმარებიან.