ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Price and service are the major marketing factors; branding and advertising tend to be less important.
ამ შემთხვევაში ფასი და მომსახურება მთავარი მარკეტინგული ფაქტორებია, ხოლო ბრენდი და სტიმულირება – ნაკლებად მნიშვნელოვანი.