ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
And innovative Appendix 2 provides students with a comprehensive introduction to the marketing financial analysis that helps to guide, assess, and support marketing decisions.
ახალი, მე-2 დანართი სტუდენტებს მარკეტინგული ფინანსური ანალიზის სრული შესავლით უზრუნველყოფს, რაც საშუალებას იძლევა ვიხელმძღვანელოთ, შევაფასოთ და გავამყაროთ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
This appendix provides a basic introduction to measuring marketing financial performance.
წინამდებარე დანართში მოცემულია საფუძვლები, თუ როგორ უნდა განისაზღვროს მარკეტინგული ფინანსური საქმიანობა.