მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
To get input from potential customers, using a marketing firm, Byerley held focus groups on the store’s name, look, and brochure.
მან მარკეტინგული ფირმა გამოიყენა იმისათვის, რომ დაედგინა, როგორ მოიქცეოდნენ მისი პოტენციური მყიდველები, და შეისწავლა ფოკუს-ჯგუფის კვლევა მაღაზიის სახელწოდების, იერისა და ბროშურების დიზაინის შესაქმნელად.