მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Despite the shift toward new digital media, however, traditional mass media still capture a lion’s share of the promotion budgets of most major marketing firms.
მიუხედავად იმისა, რომ შეინიშნება ციფრული მედიისაკენ ლტოლვის ტენდენცია, ტრადიციულ მასმედიას კვლავ ლომის წილი უკავია ბევრი მარკეტინგული ფირმის ბიუჯეტში.