ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
As with other direct marketing forms, marketers who use them risk backlash from consumers who may resent such marketing as an invasion of their privacy.
როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, ის მარკეტოლოგები, რომლებიც ამ ფორმებს მიმართავენ, მომხმარებლების მხრიდან უარყოფის რისკის ქვეშ დგანან, ვინაიდან მათ შესაძლოა ასეთი ტიპის მარკეტინგი პირადი ცხოვრების პრინციპების ხელყოფად ჩათვალონ.