ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
In fact, approaches to marketing strategy and practice often pass through three stages: entrepreneurial marketing, formulated marketing, and intrepreneurial marketing.
რეალურად, მარკეტინგული სტრატეგიისა და პრაქტიკის მიდგომები სამ ძირითად ეტაპს მოიცავს: სამეწარმეო მარკეტინგს, ჩამოყალიბებულ მარკეტინგს და ინოვაციურ მარკეტინგს.