მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In fact, approaches to marketing strategy and practice often pass through three stages: entrepreneurial marketing, formulated marketing, and intrepreneurial marketing.
რეალურად, მარკეტინგული სტრატეგიისა და პრაქტიკის მიდგომები სამ ძირითად ეტაპს მოიცავს: სამეწარმეო მარკეტინგს, ჩამოყალიბებულ მარკეტინგს და ინოვაციურ მარკეტინგს.