ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
He holds undergraduate and masters degrees in business from Wayne State University in Detroit, and he received his Ph.D. in marketing from Northwestern University.
მან ბაკალავრისა და მაგისტრის ხარისხები დეტროიტის ვეინის სახელმწიფო უნივერსიტეტში მიიღო, ხოლო ფილოსოფიის დოქტორის ხარისხი მარკეტინგში ნორთვესტერნის უნივერსიტეტში.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition thoroughly explores the new technologies impacting marketing, from “Web 3.0” in Chapter 1 to new digital marketing and online technologies in Chapters 15 and 17 to the exploding use of online social networks and customer-generated marketing.
მე-14 გამოცემაში დეტალურადაა მოცემული, თუ როგორ ზეგავლენას ახდენს ახალი ტექნოლოგიები მარკეტინგზე, დაწყებული 1-ელ თავში მოცემული ვებ 3.0-ით და ახალი ციფრული მარკეტინგითა და ონლაინტექნოლოგიებით მე-15 და მე-17 თავებში, დასრულებული ონლაინსოციალური ქსელების მზარდი გამოყენებით და მომხმარებლების მიერ წარმოებული მარკეტინგით.