მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
It seems that not all marketing must follow in the footsteps of marketing giants such as IBM and P&G.
როგორც ჩანს, არ არის საჭირო, რომ ყოველთვის ისეთი გიგანტების მარკეტინგულ სტრატეგიას მივდიოთ, როგორებიცაა, აი-ბი-ემი და პროქტერ & გემბელი.