ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives the marketer experience with marketing a product before going to the great expense of full introduction.
ტესტ-მარკეტინგი მარკეტოლოგს საშუალებას აძლევს, გააკეთოს ამა თუ იმ პროდუქტის საცდელი მარკეტინგი, სანამ ამას ოფიციალურად განახორციელებს და სრულ ხარჯებს გაიღებს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
Test marketing gives management the information needed to make a final decision about whether to launch the new product.
ტესტ-მარკეტინგი კომპანიის ხელმძღვანელობას უზრუნველყოფს იმ ინფორმაციით, რომელიც საჭიროა საბოლოო გადაწყვეტილების მისაღებად, რამდენად შესაძლებელია ამა თუ იმ პროდუქტის გაშვება ფართო მოხმარების ქსელში.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing gives buyers ready access to a wealth of products.
პირდაპირი მარკეტინგის წყალობით მყიდველს შეუძლია აირჩიოს ნებისმიერი პროდუქტი.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Moreover, direct marketing gives consumers a greater measure of control.
გარდა ამისა, პირდაპირი მარკეტინგი მნიშვნელოვანი კონტროლის საშუალებას იძლევა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Finally, direct marketing gives sellers access to buyers that they could not reach through other channels.
დაბოლოს, პირდაპირი მარკეტინგი გამყიდველებს საშუალებას აძლევს მყიდველებზე პირდაპირ გავიდნენ, რაც სხვა არხების საშუალებით შეუძლებელია.