მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
“Social marketing goes well beyond the promotional ‘P’ of the marketing mix to include every other element to achieve its social change objectives,” says the SMI’s executive director.
„სოციალური მარკეტინგი აჭარბებს მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ ელემენტს – სტიმულირებას და მოიცავს ყველა დანარჩენს, რათა სოციალურ ცვლილებებს მივაღწიოთ“, — ამბობს სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორი.