ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
“Social marketing goes well beyond the promotional ‘P’ of the marketing mix to include every other element to achieve its social change objectives,” says the SMI’s executive director.
„სოციალური მარკეტინგი აჭარბებს მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ ელემენტს – სტიმულირებას და მოიცავს ყველა დანარჩენს, რათა სოციალურ ცვლილებებს მივაღწიოთ“, — ამბობს სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორი.