მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Despite these problems, as global marketing grows, global companies have little choice but to conduct such international marketing research.
ამ პრობლემების მიუხედავად, საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარების დამსახურებაა, რომ გლობალურ კომპანიებს ევალებათ ასეთი კვლევების ჩატარება და არჩევანი თითქმის არ გააჩნიათ.