ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Despite these problems, as global marketing grows, global companies have little choice but to conduct such international marketing research.
ამ პრობლემების მიუხედავად, საერთაშორისო მარკეტინგის განვითარების დამსახურებაა, რომ გლობალურ კომპანიებს ევალებათ ასეთი კვლევების ჩატარება და არჩევანი თითქმის არ გააჩნიათ.