ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჰარვარდის ბიზნეს სკოლა | ლუდის თამაში: სამაგიდო ვარიანტი
Moreover, marketing has informed us of a new promotion that will be launched in the early fall that might help boost fall sales.
გარდა ამისა, მარკეტინგმა გვაცნობა, რომ ადრეულ შემოდგომაზე დაიწყება ახალი სარეკლამო კამპანია, რომელმაც შეიძლება ხელი შეუწყოს პროდუქციის საშემოდგომო გასაღებას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In only a few short years, consumer-generated marketing has increased exponentially.
სულ რამდენიმე წელია, რაც მომხმარებლის მიერ წარმოებული მარკეტინგი საგრძნობლად განვითარდა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing has the main responsibility for achieving profitable growth for the company.
მარკეტინგი პასუხისმგებელია კომპანიის მომგებიან ზრდაზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In turn, value marketing has become the watchword for many marketers.
სამაგიეროდ, ფასეულობათა მარკეტინგი უკვე საკონტროლო სიტყვად გადაიქცა მრავალი მარკეტოლოგისათვის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The boom in Internet marketing has created a new set of social and ethical issues.
ელექტრონული კომერციისა და ინტერნეტმარკეტინგის ბუმმა სოციალური და ეთიკური საკითხების ახალი წყება შექმნა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Cause-related marketing has become a primary form of corporate giving.
მიზეზთან დაკავშირებული მარკეტინგი კორპორაციების ქველმოქმედების ერთ-ერთი ძირითადი ფორმა გახდა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Cause-related marketing has stirred some controversy.
მიზეზთან დაკავშირებულმა მარკეტინგმა გარკვეული დაპირისპირება გამოიწვია.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Local marketing has some drawbacks.
ადგილობრივ მარკეტინგს გააჩნია გარკვეული ხარვეზები.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Individual marketing has also been labeled one-to-one marketing, mass customization, and markets-of-one marketing.
ინდივიდუალურ მარკეტინგს ასევე უწოდებენ: მარკეტინგი ერთი მომხმარებლის ბაზრისათვის, ერთ მომხმარებელზე მისადაგებული მარკეტინგი და ერთი-ერთზე მარკეტინგი.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
The widespread use of mass marketing has obscured the fact that for centuries consumers were served as individuals: The tailor custom-made a suit, the cobbler designed shoes for an individual, and the cabinetmaker made furniture to order.
მასობრივი მარკეტინგის ფართომასშტაბიანმა გამოყენებამ გააუქმა საუკუნეების განმავლობაში მომხმარებლისთვის ინდივიდუალური მომსახურება: მკერავი კერავდა კოსტიუმებს, ქუჩის მეწაღე ქმნიდა ფეხსაცმლის მოდელებს, დურგალი ავეჯს შეკვეთით ამზადებდა.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Unlike mass production, one-to-one marketing has made relationships with customers more important than ever.
მასობრივი წარმოებისგან განსხვავებით, ერთი-ერთზე მარკეტინგით კლიენტებთან ურთიერთობა კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი გახდა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Today, however, spurred by rapid advances in database technologies and new marketing media—especially the Internet—direct marketing has undergone a dramatic transformation.
თუმცა დღესდღეობით, მონაცემთა ბაზების ტექნოლოგიების უსწრაფესი განვითარების ფონზე და ახალი მარკეტინგული მედიის, ინტერნეტის მეშვეობით პირდაპირმა მარკეტინგმა სერიოზული ტრანსფორმაცია განიცადა.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing has become the fastest-growing form of marketing.
პირდაპირი მარკეტინგი მარკეტინგის ყველაზე სწრაფად მზარდ ფორმად იქცა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct marketing has grown rapidly in business-to-business marketing, partly in response to the ever-increasing costs of marketing through the sales force.
პირდაპირი მარკეტინგის გამოყენება სწრაფად გადაიზარდა ბი-თუ-ბი მარკეტინგში, რაც ნაწილობრივ გამოწვეულია გაყიდვების პერსონალის მიერ წარმოებული მარკეტინგთან დაკავშირებული მაღალი ხარჯებით.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Online marketing has become a successful business model for some companies—Internet firms such as Amazon.com and Google.
ონლაინმარკეტინგი ჭეშმარიტად გადაიქცა წარმატებულ ბიზნესმოდელად ისეთი ინტერნეტფირმებისათვის, როგორიცაა ამაზონი და გუგლი.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As a result of these advantages to both buyers and sellers, direct marketing has become the fastest-growing form of marketing.
ამ უპირატესობების შედეგად პირდაპირი მარკეტინგი გადაიქცა ერთ-ერთ სწრაფად მზარდ და განვითარებად ფორმად როგორც მყიდველების, ისე გამყიდველებისათვის.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
DRTV marketing has two forms: direct-response advertising (or infomercials) and home shopping channels.
სატელევიზიო მარკეტინგი მოიცავს ორ ფორმას: პირდაპირი რეაგირების რეკლამას (ანუ საინფორმაციო რეკლამებს) და არხებს საყიდლების შინიდან გასაკეთებლად.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Finally, e-mail marketing has become a fast-growing tool for both B-to-C and B-to-B marketers.
მარკეტინგი ელექტრონული შეტყობინებებით სწრაფად მზარდ მექანიზმად გადაიქცა როგორც ბი-თუ-სი, ისე ბი-თუ-ბი მარკეტოლოგებისათვის.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sense-of-mission marketing has made PEDIGREE the world’s number-one dog food brand.
მისიის აღქმის მარკეტინგმა პედიგრი სამყაროს ნომერ პირველ ბრენდად აქცია ძაღლების კვების სფეროში.