ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XVIII
ავტორი: ლი გ. ბოლმანი
მთარგმნელი: თეა ფირცხალავა
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: მენეჯმენტი
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2008
თარგმნის წელი: 2008
Indeed, the company’s massive miscalculation led to one of the strangest serendipitous triumphs in marketing history.
სინამდვილეში, კომპანიის უზარმაზარმა არასწორმა გათვლებმა შედეგად მარკეტინგის ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე უცნაური ბედნიერი შემთხვევითობით ტრიუმფი გამოიწვია.