მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Increasingly, however, beyond standard performance measures, marketers are using customer-centered measures of marketing impact, such as customer acquisition, customer retention, and customer equity.
თუმცა, მარკეტინგული საქმიანობის შეფასების სტანდარტული საზომის გარდა, მარკეტოლოგები იყენებენ მყიდველზე ორიენტირებულ საზომებს, როგორიცაა: მყიდველების მოზიდვა, მყიდველების შენარჩუნება, და მყიდველთა კაპიტალი.