ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Increasingly, however, beyond standard performance measures, marketers are using customer-centered measures of marketing impact, such as customer acquisition, customer retention, and customer equity.
თუმცა, მარკეტინგული საქმიანობის შეფასების სტანდარტული საზომის გარდა, მარკეტოლოგები იყენებენ მყიდველზე ორიენტირებულ საზომებს, როგორიცაა: მყიდველების მოზიდვა, მყიდველების შენარჩუნება, და მყიდველთა კაპიტალი.