ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Define marketing and describe the role of marketing in a competitive free enterprise economy.
• განსაზღვრონ მარკეტინგი და აღწერონ მარკეტინგის როლი კონკურენციული თავისუფალი მეწარმეობის ეკონომიკაში.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Analyze the role of the "four Ps of marketing" in marketing common products.
• გააანალიზეთ „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ როლი ფართო მოხმარების პროდუქციის რეალიზაციისათვის.
3.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
The application of marketing in museums.
მარკეტინგის გამოყენება მუზეუმებში.
4.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
When electronic contact details are obtained, the customer should be informed about their further use for direct marketing in a clear and distinct manner, and be given the opportunity to refuse such usage.
ელექტრონული საკონტაქტო ინფორმაციის მიღების შემდეგ კლიენტს ნათლად და მკაფიოდ უნდა მიეწოდოს ინფორმაცია მათი შემდგომი გამოყენების შესახებ პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით და მიეცეს შესაძლებლობა, უარი თქვას ამგვარი გამოყენების შესახებ.
5.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, გლობალიზაციის გააზრება
The first is a cultural critique of the dominance of branding and marketing in contemporary capitalism — she cavils against image capitalism in the name of the relative innocence, spontaneity and authenticity of unbranded consumption and experience.
პირველი თანამედროვე კაპიტალიზმში ბრენდებისა და მარკეტინგის ბატონობის კულტურალური კრიტიკაა – კლეინი კიცხავს კაპიტალიზმის წარმოდგენას არაბრენდული მოხმარებისა და გამოცდილების უბრალო, სპონტანურ და ავთენტიკურ განმასახიერებლად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Finally, we discuss the major trends and forces affecting marketing in this age of customer relationships.
ბოლოს, ყურადღებას გავამახვილებთ იმ ძირითად ტენდენციებსა და ძალებზე, რომლებიც ზეგავლენას ახდენენ მარკეტინგზე დღევანდელ დინამიკურ ეპოქაში.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Let’s start with a good story about marketing in action at Zappos, one of the world’s fastest-growing Web retailers.
უკეთ რომ აღიქვათ ყოველივე ზემოთქმული და დაინახოთ მარკეტინგის როლი პრაქტიკაში, გავიცნოთ კომპანია ზაპოსი - მსოფლიოს ერთ-ერთი სწრაფად მზარდი და განვითარებადი ონლაინმაღაზია.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
At home, at school, where you work, and where you play, you see marketing in almost everything you do.
სახლში, სკოლაში, სამუშაო თუ გასართობ ადგილებში, ყველგან, სადაც ხართ, ყველაფერში, რასაც აკეთებთ, თქვენ შეგიძლიათ შენიშნოთ მარკეტინგის ელემენტები.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will revisit the topic of sustainable marketing in greater detail in Chapter 20.
მდგრადი მარკეტინგის საკითხს უფრო დეტალურად მე-20 თავში განვიხილავთ.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Spending on cause-related marketing in the United States skyrocketed from only $120 million in 1990 to more than $1.6 billion in 2010.
1990 წელს ასეთი ტიპის მარკეტინგზე აშშ-ში იხარჯებოდა 120 მილიონი აშშ დოლარი, 2010 წლისათვის კი ეს მაჩვენებელი რეკორდულად გაიზარდა და 1.6 მილიარდ აშშ დოლარს მიაღწია.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
With 200-some bags of Frito-Lay products sitting on a typical store shelf, the company doesn’t have the luxury of test marketing in actual market settings.
ფრიტო-ლეის პროდუქციის 200-ზე მეტი დასახელების პირობებში რეალური მარკეტინგული კვლევის ჩატარების ფუფუნება არ გააჩნია.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Our goal is to introduce new marketing students to the fascinating world of modern marketing in an innovative and comprehensive yet practical and enjoyable way.
ჩვენი მიზანია, სტუდენტები, რომლებიც მარკეტინგის შესწავლას იწყებენ, თანამედროვე მარკეტინგის მომხიბვლელ სამყაროს ინოვაციური და კომპლექსური, მაგრამ ამავე დროს, პრაქტიკული და სახალისო გზით ვაზიაროთ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
We’ve thoroughly revised the fourteenth edition of Principles of Marketing to reflect the major trends and forces impacting marketing in this era of customer value and relationships.
მარკეტინგის პრინციპების მე-14 გამოცემა დაკვირვებით გადავახალისეთ და შევეცადეთ, მასში აგვესახა ის ძირითადი ტენდენციები, რომლებიც ზემოქმედებენ მარკეტინგზე დღევანდელ, მომხმარებელთა ღირებულებებისა და ურთიერთობების ეპოქაში.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
More than ever before, the 14th edition of Principles of Marketing creates value for you—it gives you all you need to know about marketing in an effective and enjoyable total learning package!
მარკეტინგის საფუძვლების მე-14 გამოცემა ქმნის ღირებულებას თქვენთვის იგი გაძლევთ ყველაფერს, რაც გჭირდებათ მარკეტინგის შესახებ ეფექტური და სასიამოვნო სრული სასწავლო პაკეტის ფორმატში!
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
We discuss issues regarding direct marketing in Chapter 17.
პირდაპირი მარკეტინგის შესახებ კი მე-17 თავში ვისაუბრებთ.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Many analysts view Amazon.com as the model for direct marketing in the digital age.
მრავალი ანალიტიკოსი ამაზონს ციფრული ეპოქის პირდაპირი მარკეტინგის მოდელად მოიაზრებს.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
We will discuss e-mail and mobile marketing in more detail later in the chapter.
ამ თავში მოგვიანებით განვიხილავთ ელექტრონული ფოსტით და მობილურით წარმოებულ მარკეტინგს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Companies conduct online marketing in any of the four ways shown in Figure 17.3: creating a Web site, placing ads and promotions online, setting up or participating in online social networks, or using e-mail.
ისინი ონლაინმარკეტინგსაც ეწევიან იმ ოთხი სხვადასხვა მეთოდით, რომლებიც წარმოდგენილია სურათზე 17.3.: ვებგვერდის შექმნა, განცხადებების და სარეკლამო ინფორმაციის ონლაინგანთავსება, ონლაინ სოციალური ქსელების წარმოება და მათში მონაწილეობის მიღება ან ელფოსტით.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Companies can conduct online marketing in any of the four ways: creating a Web site, placing ads and promotions online, setting up or participating in Web communities and online social networks, or using e-mail.
კომპანიებს ონლაინმარკეტინგის წარმოება შეუძლიათ: ვებგვერდის შექმნით, ონლაინრეჟიმში სხვადასხვა სარეკლამო განცხადების განთავსებითა და აქციების მოწყობით, ვებსაზოგადოებების შექმნით და მათში აქტიური მონაწილეობით ან ელექტრონული ფოსტის გამოყენებით.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Others use adapted global marketing, in which they adjust the marketing strategy and mix to each target market, bearing more costs but hoping for a larger market share and return.
სხვები კი ადაპტირებულს, სადაც ისინი მარკეტინგულ სტრატეგიასა და კომპლექსს არგებენ თითოეულ სამიზნე ბაზარზე მეტი დანახარჯებით, მაგრამ უფრო დიდი საბაზრო წილისა და შემოსავლის მიღების იმედით.