ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს მთავრობა | საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიისა და საქართველოს შრომის ბაზრის ფორმირების სახელმწიფო სტრატეგიის რეალიზაციის 2015-2018 წლების სამოქმედო გეგმა
Informing a beneficiary in the field of marketing (including local and international exhibitions) and contact relevant donor organizations for this purpose;
მარკეტინგის სფეროში (მათ შორის ადგილობრივი და საერთაშორისო გამოფენების შესახებ) ბენეფიციარის ინფორმირება და ამ მიზნით შესაბამის დონორ ორგანიზაციებთან დაკავშირება;
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
The fourteenth edition continues its emphasis on measuring and managing return on marketing, including many new end-of-chapter financial and quantitative marketing exercises that let students apply analytical thinking to relevant concepts in each chapter and link chapter concepts to the text’s innovative and comprehensive Appendix 2: Marketing by the Numbers.
მეთოთხმეტე გამოცემაში კვლავ ხდება აქცენტის გაკეთება მარკეტინგიდან შემოსული მოგების გაზომვასა და მართვაზე, მრავალი თავის ბოლოს მოცემული ახალი ფინანსური და რაოდენობრივი მარკეტინგული სავარჯიშოების ჩათვლით, რომლებიც სტუდენტებს საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ ანალიტიკური აზროვნება თითოეულ თავში მოცემულ შესაბამის ცნებებთან დაკავშირებით და თავიანთი ცნებები დაუკავშირონ ტექსტის ინოვაციურ და კომპლექსურ მე-2 დანართს: მარკეტინგი ციფრებით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
For example, in an effort to build consumer confidence in shopping direct, the DMA—the largest association for businesses practicing direct, database, and interactive marketing, including nearly half of the Fortune 100 companies—launched a “Privacy Promise to American Consumers”.
მაგალითად, საყიდლების შეძენისას მომხმარებელთა ნდობის მოსაპოვებლად და განსამტკიცებლად, პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციამ (პმა) – რომელიც ყველაზე დიდი ასოციაციაა იმ კომპანიებისათვის, რომლებიც პირდაპირ, მონაცემთა ბაზებით და ინტერაქტიურ მარკეტინგს ეწევიან, ფორჩუნ 100-ის წევრ კომპანიათა დაახლოებით ნახევრის ჩათვლით, შემოიღო ე.წ. „საიდუმლოების შენახვის დაპირების დოკუმენტი ამერიკელი მომხმარებლებისათვის“.