ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Invasion of privacy is perhaps the toughest public policy issue now confronting the direct marketing industry.
ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დარღვევა ალბათ ყველაზე მწვავე საკითხია, რომლის დაძლევის წინაშეც დგას პირდაპირი მარკეტინგის ინდუსტრია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The direct marketing industry as a whole is also addressing public policy issues.
პირდაპირი მარკეტინგის ინდუსტრია მთლიანობაში საიდუმლოების შენარჩუნების საკითხებს არეგულირებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The direct marketing industry has also faced growing concerns about invasion of privacy and Internet security issues that call for strong action by marketers and public policymakers to curb direct marketing abuses.
პირდაპირი მარკეტინგის სფეროში ასევე შეიმჩნევა პირადულობის დარღვევისა და ინტერნეტუსაფრთხოების პრობლემებიც, რაც მოითხოვს შესაბამისი ზომების მიღებას მარკეტოლოგებისა და საჯარო პოლიტიკის შემქმნელთაგან, რათა დაიცვან პირდაპირი მარკეტინგის შემოტევებისაგან.