ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will discuss this narrower CRM activity in Chapter 4 when dealing with marketing information.
მყიდველებთან ურთიერთობის მართვის დეტალებს დაწვრილებით განვიხილავთ მე-4 თავში, რომელიც მარკეტინგული ინფორმაციის მართვას ეხება.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The company first gains a full understanding of the marketplace by researching customer needs and managing marketing information.
დასაწყისში, კომპანია იკვლევს მომხმარებელთა მოთხოვნილებებსა და სურვილებს და მართავს მარკეტინგულ ინფორმაციას, რათა სავაჭრო სივრცე სრულად შეისწავლოს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Chapters 3 through 6 address the first step of the marketing process— understanding the marketing environment, managing marketing information, and understanding consumer behavior.
მე-3-6 თავები შეეხება მარკეტინგული პროცესის პირველ საფეხურს, ანუ მარკეტინგული გარემოს გაგებას, მარკეტინგული ინფორმაციის მართვასა და მომხმარებლის ქცევის გარკვევას.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
To succeed in today’s marketplace, companies must know how to turn mountains of marketing information into fresh customer insights that will help them deliver greater value to customers.
დღევანდელ ბაზარზე წარმატების მისაღწევად კომპანია დიდი მოცულობის მარკეტინგული ინფორმაციის ეფექტური მართვის მეთოდებს უნდა ფლობდეს და შეეძლოს მყიდველთა მოთხოვნილებებისა და სურვილების მაქსიმალურად დაკმაყოფილება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing Information and Customer Insights.
მარკეტინგული ინფორმაცია და მყიდველების შეცნობა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Such insights come from good marketing information.
ასეთი რამის მიღწევა კი მხოლოდ კარგი მარკეტინგული ინფორმაციის ფლობითაა შესაძლებელი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
To gain good customer insights, marketers must effectively manage marketing information from a wide range of sources.
იმისათვის, რომ კარგად გაიგოთ, რა სურთ მყიდველებს, მარკეტოლოგებმა ეფექტურად უნდა მართონ სხვადასხვა წყაროდან მიღებული მარკეტინგული ინფორმაცია.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The real value of marketing research and marketing information lies in how it is used— in the customer insights that it provides.
მარკეტინგული კვლევა და ინფორმაცია ფასეული მხოლოდ მაშინ ხდება, როდესაც ის გვიადვილებს მყიდველთა შეცნობას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Thus, companies must design effective marketing information systems that give managers the right information, in the right form, at the right time and help them to use this information to create customer value and stronger customer relationships.
ამრიგად, კომპანიებმა უნდა შექმნან ეფექტური მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემები, რომელიც მენეჯერებს მიაწვდის შესატყვის ინფორმაციას სწორი ფორმით შესაბამის დროს, ეს კი მათ დაეხმარება შექმნან მყიდველთა ფასეულობა და ჩამოაყალიბონ მყიდველებთან კიდევ უფრო მჭიდრო ურთიერთობა.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
A marketing information system (MIS) consists of people and procedures for assessing information needs, developing the needed information, and helping decision makers use the information to generate and validate actionable customer and market insights.
მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემა (მის) მოიცავს ადამიანებს და პროცედურებს, რომელთა საშუალებითაც ხორციელდება საინფორმაციო საჭიროებების შეფასება; დროული, საჭირო და ზუსტი ინფორმაციის შერჩევა და მისი გადაცემა მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიმღებებისათვის.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Figure 4. shows that the MIS begins and ends with information users—marketing managers, internal and external partners, and others who need marketing information.
სურათი 4.1 გვიჩვენებს, რომ მის-ი იწყება და მთავრდება ინფორმაციის გამომყენებლებით — მარკეტინგის მენეჯერებით, შიდა და გარე პარტნიორებითა და სხვებით, ვისაც მარკეტინგული ინფორმაცია სჭირდება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Assessing Marketing Information Needs.
მარკეტინგული ინფორმაციის საჭიროების შეფასება.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The marketing information system primarily serves the company’s marketing and other managers.
მარკეტინგული ინფორმაციის სისტემა, უპირველეს ყოვლისა, კომპანიის მარკეტინგისა და სხვა განყოფილებების მენეჯერებს ემსახურება.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Developing Marketing Information.
მარკეტინგული ინფორმაციის მოპოვება.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
These and other firms supply high-quality data to suit a wide variety of marketing information needs.
ამ და სხვა სახის ფირმებს გააჩნია მაღალი ხარისხის მონაცემები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მარკეტინგული ინფორმაციის საჭიროებათა ფართო არეალს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Analyzing and Using Marketing Information.
მარკეტინგული ინფორმაციის ანალიზი და გამოყენება.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In the following sections, we look deeper into analyzing and using marketing information.
ქვემოთ ჩვენ უფრო დეტალურად განვიხილავთ მარკეტინგული ინფორმაციის ანალიზისა და გამოყენების საკითხებს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Distributing and Using Marketing Information.
მარკეტინგული ინფორმაციის გავრცელება და გამოყენება.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing information has no value until it is used to gain customer insights and make better marketing decisions.
მარკეტინგულ ინფორმაციას არანაირი ფასი არა აქვს, თუ მასზე დაფუძნებით ოპტიმალური გადაწყვეტილებებს არ მიიღებენ.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Other Marketing Information Considerations.
მარკეტინგულ კვლევასთან დაკავშირებული სხვა საკითხები.