ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Thus, small businesses and not-for-profit organizations can obtain good marketing insights through observation or informal surveys using small convenience samples.
ამრიგად, მცირე ბიზნესებსა და არაკომერციულ ორგანიზაციებს შეუძლიათ მიიღონ მარკეტინგული თვალსაზრისით სასარგებლო ინფორმაცია დაკვირვების ან არაოფიციალური კვლევების მეშვეობით.