ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
This area has been called social marketing, defined by the Social Marketing Institute (SMI) as the use of commercial marketing concepts and tools in programs designed to bring about social change.
ამ სფეროს სოციალური მარკეტინგი უწოდეს, რაც, სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტის (სმი) განმარტებით, კომერციული მარკეტინგის კონცეფციებისა და მექანიზმების გამოყენებაა იმ პროგრამებში, რომელთა მიზანია ცალკეული ინდივიდების საქციელზე გავლენის მოხდენა.