ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Next, it interacts with the marketing environment to develop needed information through internal company databases, marketing intelligence activities, and marketing research.
შემდგომ ამ საჭირო ინფორმაციის გენერირებას ახდენს კომპანიის შიდა მონაცემთა ბაზების, მარკეტინგული დაზვერვისა და მარკეტინგული კვლევების საშუალებით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketers can obtain the needed information from internal data, marketing intelligence, and marketing research.
მარკეტოლოგები საჭირო ინფორმაციას მოიპოვებენ შიდა მონაცემთა ბაზების, მარკეტინგული დაზვერვისა და მარკეტინგული კვლევის მეშვეობით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Competitive Marketing Intelligence.
კონკურენტული მარკეტინგულ დაზვერვა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Competitive marketing intelligence is the systematic collection and analysis of publicly available information about consumers, competitors, and developments in the marketplace.
კონკურენტული მარკეტინგული დაზვერვა გულისხმობს მომხმარებლების, კონკურენტებისა და სავაჭრო სივრცეში არსებული აქტივობების შესახებ საჯაროდ ხელმისაწვდომი ინფორმაციის სისტემატურ მოგროვებასა და ანალიზს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The goal of competitive marketing intelligence is to improve strategic decision making by understanding the consumer environment, assessing and tracking competitors’ actions, and providing early warnings of opportunities and threats.
კონკურენტული მარკეტინგული დაზვერვის მიზანია სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მიღების პროცესის გაუმჯობესება. ეს კი მომხმარებელთა გარემოს უკეთ გაგების, კონკურენტების ქმედებების თვალყურის დევნებისა და შეფასების, და ასევე სავაჭრო სივრცეში შესაძლებლობებისა და საფრთხეების წინასწარ განჭვრეტის მეშვეობით მიიღწევა.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Good marketing intelligence can help marketers gain insights into how consumers talk about and connect with their brands.
კარგი მარკეტინგული დაზვერვა შესაძლოა დაეხმაროს მარკეტოლოგებს, გაიგონ, რას ამბობენ მომხმარებლები ბრენდის შესახებ და რა აკავშირებთ მათ ბრენდთან.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Firms use competitive marketing intelligence to gain early warnings of competitor moves and strategies, new-product launches, new or changing markets, and potential competitive strengths and weaknesses.
ფირმები იყენებენ კონკურენტულ მარკეტინგულ დაზვერვას, რათა ადრეულ ეტაპზე შეიტყონ, რა სტრატეგიებით ხელმძღვანელობენ კონკურენტები, რა ახალ პროდუქციას უშვებენ, როგორია ახალი თუ ცვალებადი ბაზრები და პოტენციური კონკურენტების ძლიერი და სუსტი მხარეები.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Facing determined competitive marketing intelligence efforts by competitors, most companies are now taking steps to protect their own information.
იმის გამო, რომ კონკურენტები ყველანაირად ცდილობენ მარკეტინგული ინფორმაციის მიტაცებას, კომპანიების უმეტესობა ძალისხმევას არ იშურებს საკუთარი ინფორმაციის დასაცავად.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The growing use of marketing intelligence also raises a number of ethical issues.
მარკეტინგული დაზვერვის ხშირი გამოყენება ეთიკის საკითხებს უკავშირდება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In addition to marketing intelligence information about general consumer, competitor, and marketplace happenings, marketers often need formal studies that provide customer and market insights for specific marketing situations and decisions.
მომხმარებლის, კონკურენტებისა და სავაჭრო სივრცის შესახებ მარკეტინგული დაზვერვით მიღებული ინფორმაციის გარდა, მარკეტოლოგებს ხშირად გარკვეული სიტუაციების ფორმალური შესწავლა სჭირდებათ, რათა დაწვრილებითი ინფორმაცია მიიღონ იმის შესახებ, რას ფიქრობენ მომხმარებლები ამა თუ იმ კონკრეტული მარკეტინგული სიტუაციისა თუ გადაწყვეტილების შესახებ.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In such situations, marketing intelligence will not provide the detailed information needed. They will need marketing research.
ასეთ სიტუაციებში მარკეტინგული დაზვერვით შეუძლებელია დეტალური ინფორმაციის მოპოვება და საჭირო ხდება მარკეტინგული კვლევის ჩატარება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Information gathered in internal databases and through competitive marketing intelligence and marketing research usually requires additional analysis.
ინფორმაცია, რომელიც მოპოვებულია შიდა მონაცემთა ბაზის, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევის საშუალებით, საჭიროებს ანალიზს.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Then the MIS develops information from internal databases, marketing intelligence activities, and marketing research.
შემდეგ ხდება ინფორმაციის შევსება შიდა მონაცემთა ბაზებიდან, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევის შედეგად მიღებული ინფორმაციით.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing intelligence activities supply everyday information about develop- ments in the external marketing environment.
მარკეტინგული დაზვერვა არის მარკეტინგულ გარემოში არსებული კონკურენტებისა და მიღწევების შესახებ საჯაროდ გავრცელებული ინფორმაციის სისტემატური შეგროვება და ანალიზი.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Information gathered in internal databases and through marketing intelligence and marketing research usually requires more analysis.
შიდა მონაცემთა ბაზის, მარკეტინგული დაზვერვისა და კვლევების საშუალებით მოპოვებული ინფორმაცია ხშირად უფრო სიღრმისეულ ანალიზს საჭიროებს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
This is supplemented by marketing intelligence and research investigating the overall market, the competition, threats and opportunities.
ამას მოსდევს მარკეტინგული დაზვერვა და საერთო ბაზრის, კონკურენციის, საფრთხეებისა და შესაძლებლობების კვლევა.