ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Then they create and send their market offerings and messages to consumers, either directly or through marketing intermediaries.
შემდეგ ქმნიან თავიანთ შეთავაზებებსა თუ შეტყობინებებს და აგზავნიან მათ მომხმარებლებთან პირდაპირი ან მარკეტინგული შუამავლების მეშვეობით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The microenvironment consists of the actors close to the company that affect its ability to serve its customers—the company, suppliers, marketing intermediaries, customer markets, competitors, and publics.
მიკროგარემო მოიცავს კომპანიასთან ახლოს მოქმედ ერთეულებს, რომლებიც ზეგავლენას ახდენენ მის უნარზე, მოემსახუროს მყიდველებს — კომპანია, მომწოდებლები, მარკეტინგული შუამავლები, სამომხმარებლო ბაზარი, კონკურენტები და საზოგადოება.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing success requires building relationships with other company departments, suppliers, marketing intermediaries, competitors, various publics, and customers, which combine to make up the company’s value delivery network.
მარკეტინგული წარმატება მოითხოვს ურთიერთობების ჩამოყალიბებას კომპანიის სხვა დეპარტამენტებთან, მომწოდებლებთან, მარკეტინგის შუამავლებთან, მყიდველებთან, კონკურენტებთან და მრავალფეროვან საზოგადოებასთან, რომლებიც ერთობლიობაში ქმნიან კომპანიის ფასეულობათა მიწოდების ქსელს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing Intermediaries.
მარკეტინგული შუამავლები.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing intermediaries help the company promote, sell, and distribute its products to final buyers.
მარკეტინგული შუამავლები ის ფირმებია, რომლებიც კომპანიებს პროდუქტის საბოლოო მყიდველთან წარმოჩენაში, გაყიდვასა და დისტრიბუციაში ეხმარებიან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Like suppliers, marketing intermediaries form an important component of the company’s overall value delivery network.
მომწოდებლების მსგავსად, მარკეტინგული შუამავლები კომპანიის ფასეულობის მიწოდების ერთიანი სისტემის მნიშვნელოვან კომპონენტს წარმოადგენენ.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
It must partner effectively with marketing intermediaries to optimize the performance of the entire system.
მან ეფექტურად უნდა ითანამშრომლოს მარკეტინგულ შუამავლებთან, რათა შეძლოს მთელი სისტემის საქმიანობის ოპტიმიზაცია.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
From the economic system’s point of view, the role of marketing intermediaries is to transform the assortments of products made by producers into the assortments wanted by consumers.
ეკონომიკის პრინციპებიდან გამომდინარე, მარკეტინგული შუამავლების როლი გულისხმობს მწარმოებლის მიერ შექმნილი პროდუქტის ასორტიმენტის გარდაქმნას მომხმარებლის სურვილების შესაბამისად.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Each layer of marketing intermediaries that performs some work in bringing the product and its ownership closer to the final buyer is a channel level.
არხის დონე არის შუამავალი ორგანიზაციების ყველა ის რგოლი, რომლის მიზანია პროდუქტისა და მისი მეპატრონის საბოლოო მყიდველთან დაკავშირება.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
The company’s channel objectives are also influenced by the nature of the company, its products, its marketing intermediaries, its competitors, and the environment.
კომპანიის სადისტრიბუციო არხის მიზნებზე გავლენას ახდენს აგრეთვე კომპანიის ბუნება, მისი პროდუქტები, მარკეტინგული შუამავლები, კონკურენტები და გარემო.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Number of Marketing Intermediaries.
მარკეტინგული შუამავლების რაოდენობა.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Producers vary in their ability to attract qualified marketing intermediaries.
მეწარმეები კვალიფიციურ მარკეტინგულ შუამავლებს სხვადასხვაგვარად იზიდავენ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Producers vary in their ability to attract qualified marketing intermediaries.
მეწარმეები კვალიფიციურ მარკეტინგულ შუამავლებს სხვადასხვაგვარად იზიდავენ.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Companies typically start with indirect exporting, working through independent international marketing intermediaries.
როგორც წესი, კომპანიები არაპირდაპირი ექსპორტით – დამოუკიდებელ საერთაშორისო მარკეტინგულ შუამავლებთან მუშაობით იწყებენ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
International marketing intermediaries bring know-how and services to the relationship, so the seller normally makes fewer mistakes.
საერთაშორისო მარკეტინგული შუამავლები შემოდიან თავიანთი ცოდნითა და მომსახურებით ურთიერთობებში და, შესაბამისად, გამყიდველიც ნაკლებ შეცდომებს უშვებს.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In exporting, the company enters a foreign market by sending and selling products through international marketing intermediaries (indirect exporting) or the company’s own department, branch, or sales representative or agents (direct exporting).
ექსპორტში კომპანია შედის უცხო ბაზარზე პროდუქციის საერთაშორისო მარკეტინგული შუამავლების (არაპირდაპირი ექსპორტი) ან მისი საკუთარი გაყიდვების წარმომადგენლების, პირდაპირი ექსპორტის მეშვეობით.