ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Finally, we look at the important step of measuring and managing return on marketing investment.
ბოლოს შევეხებით მარკეტინგული აქტივობებისთვის გაღებული ინვესტიციების ეფექტურობის გაზომვისა და მართვის საკითხებს ამონაგები მარკეტინგულ ინვესტიციაზე.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Measuring and Managing Return on Marketing Investment.
მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგების გაზომვა და მართვა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Return on marketing investment is the net return from a marketing investment divided by the costs of the marketing investment.
მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგები გამოითვლება მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული წმინდა მოგების გაყოფით მარკეტინგულ ინვესტიციებში გაწეულ ხარჯზე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
List the marketing management functions, including the elements of a marketing plan, and discuss the importance of measuring and managing return on marketing investment.
ჩამოთვალეთ მარკეტინგის მართვის ფუნქციები და მარკეტინგული გეგმის ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგების მართვის მნიშვნელობა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In response, marketers are developing better measures of return on marketing investment.
იმისათვის, რომ ეს უზრუნველყონ, მარკეტოლოგები გეგმავენ და ქმნიან მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგების გაზომვის უკეთეს საშუალებებს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Given its targeting effectiveness and low costs, e-mail can be an outstanding marketing investment.
ეფექტიანობისა და დაბალი ხარჯებიდან გამომდინარე, ელექტრონული ფოსტა არაჩვეულებრივი მარკეტინგული ინვესტიციაა.