ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In a narrower business context, marketing involves building profitable, valueladen exchange relationships with customers.
ბიზნესის უფრო ვიწრო კონტექსტში, მარკეტინგი მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბებასა და მართვას გულისხმობს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Almost every aspect of marketing involves such issues.
მარკეტინგის თითქმის ყველა ასპექტი მსგავს საკითხებს მოიცავს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Buzz marketing involves enlisting or even creating opinion leaders to serve as “brand ambassadors” who spread the word about a company’s products.
ბაზ-მარკეტინგი გულისხმობს აზრის გამავრცელებელთა თავმოყრას ან შექმნასაც კი, რომლებსაც დაეკისრებათ ე.წ. ბრენდის ელჩების როლი, რათა კონკრეტული კომპანიის შესახებ გაავრცელონ ინფორმაცია.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Local marketing involves tailoring brands and promotions to the needs and wants of local customer groups—cities, neighborhoods, and even specific stores.
ადგილობრივი მარკეტინგი გულისხმობს ბრენდებისა და გაყიდვების სტიმულირების სტრატეგიის მორგებას ადგილობრივ მომხმარებელთა ჯგუფების (ქალაქები, სამეზობლოები, უბნები) საჭიროებებსა და სურვილებზე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Concentrated marketing (or niche marketing) involves focusing on one or a few market segments only.
კონცენტრირებული მარკეტინგი (იმავე ნიშის მარკეტინგი) მხოლოდ ერთ ან რამდენიმე საბაზრო სეგმენტზე კონცენტრირებას მოიცავს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Place marketing involves activities undertaken to create, maintain, or change attitudes or behavior toward particular places.
ადგილის მარკეტინგის მიზანია შექმნას, ხელი შეუწყოს ან შეცვალოს დამოკიდებულება ცალკეული ადგილებისადმი.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
But social marketing involves much more than just advertising—the SMI encourages the use of a broad range of marketing tools.
მაგრამ სოციალური მარკეტინგი უბრალოდ რეკლამაზე მეტს გულისხმობს. სოციალური მარკეტინგის ინსტიტუტი მარკეტინგული საშუალებების უფრო ფართოდ გამოყენებისაკენ მოგვიწოდებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Shopper marketing involves focusing the entire marketing process—from product and brand development to logistics, promotion, and merchandising—toward turning shoppers into buyers at the point of sale.
საყიდლებზე მოსიარულეებზე გამიზნული მარკეტინგი გულისხმობს ყურადღების გამახვილებას მარკეტინგის სრულ პროცესზე — პროდუქტისა და ბრენდის განვითარებიდან, ლოგისტიკის, რეკლამა-სტიმულირებისა და ვაჭრობის ჩათვლით, რომლის საბოლოო მიზანია დამთვალიერებლები მყიდველებად აქციოს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
Buzz marketing involves cultivating opinion leaders and getting them to spread in- information about a product or service to others in their communities.
ბაზ-მარკეტინგი გულისხმობს აზრის ლიდერების — გამავრცელებლების მომზადებას და მათი მეშვეობით ინფორმაციის საზოგადოებაში გავრცელებას ამა თუ იმ პროდუქტისა თუ მომსახურების შესახებ.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Direct-mail marketing involves sending an offer, announcement, reminder, or other item to a person at a particular physical or virtual address.
ფოსტით განხორციელებული მარკეტინგი მოიცავს შეთავაზების, შეტყობინების, შეხსენებისა თუ სხვა მონაცემის გაგზავნას კონკრეტულ პირთან ჩვეულებრივ საფოსტო ან ვირტუალურ მისამართზე.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Telephone marketing involves using the telephone to sell directly to consumers and business customers.
ტელემარკეტინგი გულისხმობს ტელეფონის გამოყენებით პროდუქციის გაყიდვას პირდაპირ მომხმარებელზე და ბიზნესკლიენტებზე.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Such marketing involves creating a Web site, video, e-mail, cell phone message, advertisement, or other marketing event that is so infectious that customers will want to pass it along to their friends.
ასეთი ტიპის მარკეტინგში გათვალისწინებულია ვებგვერდის, ვიდეოს, ელფოსტის, მობილური შეტყობინების, რეკლამის ან სხვა მსგავსი მარკეტინგული ღონისძიების შექმნა, რომელიც იმდენად მოეწონებათ მომხმარებლებს, რომ აუცილებლად გაავრცელებენ მის შესახებ ინფორმაციას მეგობრების წრეში.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Online marketing involves online channels that digitally link sellers with consumers.
ონლაინმარკეტინგი მოიცავს ონლაინარხებს, რომლებიც გამყიდველებს კომპიუტერით აკავშირებს მომხმარებლებთან.