მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Tourism Ireland, the agency responsible for marketing Irish tourism to the rest of the world, invites travelers to “Go where Ireland takes you”.
მარკეტინგული სააგენტო ტურიზმ ირლანდი, რომელსაც ევალება ირლანდიური ტურიზმის მარკეტინგი მთელ მსოფლიოში, ეპატიჟება მოგზაურებს „იქ, სადაც მათ ირლანდია წაიყვანს“.