ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Marketing Logistics and Supply Chain Management.
მარკეტინგული ლოგისტიკა და მომარაგების ჯაჭვის მართვა.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Nature and Importance of Marketing Logistics.
მარკეტინგული ლოგისტიკის რაობა და მნიშვნელობა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
To some managers, marketing logistics means only trucks and warehouses.
ზოგიერთი მენეჯერისათვის მარკეტინგულ ლოგისტიკას მხოლოდ საწყობებისა და სატვირთო მანქანების მნიშვნელობა აქვს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Marketing logistics involves not only outbound distribution (moving products from the factory to resellers and ultimately to customers) but also inbound distribution (moving products and materials from suppliers to the factory) and reverse distribution (moving broken, unwanted, or excess products returned by consumers or resellers).
მარკეტინგული ლოგისტიკა არა მარტო გამავალ (ექსპორტულ) დისტრიბუციას მოიცავს (ანუ პროდუქტისა და მასალების მიწოდებას ქარხნიდან გადამყიდველებსა და, საბოლოოდ, მომხმარებლისათვის), არამედ შემომავალ დისტრიბუციასაც (ანუ პროდუქტისა და მასალების შემოტანას მიმწოდებლისაგან ქარხანაში) და რევერსულ დისტრიბუციას (ანუ მომხმარებლის ან გადამყიდველების მიერ დაბრუნებული დამტვრეული, არასასურველი ან ზედმეტი პროდუქტის გადატანას).
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
The goal of marketing logistics should be to provide a targeted level of customer service at the least cost.
მარკეტინგული ლოგისტიკის მიზანი უნდა იყოს მომხმარებლის მომსახურების მიზნობრივი დონის უზრუნველყოფა უმცირესი დანახარჯით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 5 Discuss the nature and importance of marketing logistics and integrated supply chain management.
მიზანი 5 განხილეთ მარპეტინგულე ლოგსტეპსა და ინტეგრირებული მომარაგების არხის მართვის რაობა და მნიშვნელობა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing logistics (or physical distribution) is an area of potentially high cost savings and improved customer satisfaction.
მარკეტინგული ლოგისტიკა (ფიზიკური დისტრიბუცია) მუშაობს პოტენციურად მაღალი ხარჯების დაზოგვისა და მომხმარებლის უკეთ დაკმაყოფილების საკითხებზე.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing logistics addresses not only outbound distribution but also inbound distribution and reverse distribution.
მარკეტინგულ ლოგისტიკას საქმე აქვს არა მარტო გამავალ, არამედ შემომავალ და რევერსულ დისტრიბუციებთან.