მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
The marketing manager’s aim is to find, attract, keep, and grow target customers by creating, delivering, and communicating superior customer value.
მარკეტინგის მენეჯერის დანიშნულებაა, საუკეთესო სამომხმარებლო ფასეულობების შექმნით, შეთავაზებითა და ურთიერთგაცვლით მოიპოვოს, მოიზიდოს, შეინარჩუნოს და გაზარდოს მიზნობრივ მყიდველთა რაოდენობა.