ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The marketing manager’s aim is to find, attract, keep, and grow target customers by creating, delivering, and communicating superior customer value.
მარკეტინგის მენეჯერის დანიშნულებაა, საუკეთესო სამომხმარებლო ფასეულობების შექმნით, შეთავაზებითა და ურთიერთგაცვლით მოიპოვოს, მოიზიდოს, შეინარჩუნოს და გაზარდოს მიზნობრივ მყიდველთა რაოდენობა.