ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | საქართველოს შრომის ბაზრის ანალიზი
Here marketing managers are widely presented.
მათგან ფართოდ არის წარმოდგენილი გაყიდვებისა მარკეტინგის მენეჯერები.
2.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
In the major occupational group of Managers - Sales and Marketing Managers.
მენეჯერების ძირითად პროფესიულ ჯგუფში - გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
3.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Sales and Marketing Managers.
გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
4.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Followed by sales Demonstrators and sales and marketing managers.
შემდეგ მოდის გაყიდვების წარმომადგენლები და გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
5.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
In the elementary occupational groups Sales and Marketing Managers employed due to "enterprise expansion" - 30.2% is significant.
ელემენტარული პროფესიული ჯგუფებიდან გამორჩეულია „საწარმოს გაფართოების“ მიზეზით გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები - 30.2%.
6.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
Sales and Marketing Managers also stand out in the case of "insufficient workforce" - 22.2%.
ასევე გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები გამოირჩევიან „არასაკმარისი სამუშაო ძალის“ შემთხვევაშიც - 22.2%.
7.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
From elementary occupational groups Accountants have be mostly affected due to the dismissal of employees as a result of the reduction in production, followed by Managing Directors and Chief Executives, and Sales and Marketing Managers.
ელემენტარული პროფესიული ჯგუფებიდან წარმოების შემცირების შედეგად დასაქმებულების გათავისუფლება ყველაზე მეტად ბუღალტრებს შეეხო, შემდეგ მოდიან მმართველი დირექტორები და უმაღლესი რგოლის მენეჯერები, და გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
8.
საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო | უნარებზე საწარმოთა მოთხოვნის კვლევა - 2020
From the elementary occupational groups: Accountants, Sales and Marketing Managers and Financial Managers stand out.
ელემენტარული პროფესიული ჯგუფებიდან გამოირჩევა: ბუღალტრები, გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები და ფინანსური მენეჯერები.
9.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
Sales and marketing managers.
გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერები.
10.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
Such professions include mechanical engineer, chemists, IT specialists, marketing managers.
ასეთ პროფესიათა ჩამონათვალში შედის, ინჟინერ-მექანიკოსები, ქიმიკოსები, ინფორმაციული ტექნოლოგიის სპეციალისტები, მარკეტინგის მენეჯერები.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
But marketing managers know that they cannot serve all customers in every way.
თუმცა, მარკეტინგის მენეჯერებმა იციან, რომ მათ არ შეუძლიათ ყველა მყიდველის ყოველმხრივი მომსახურება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Ultimately, marketing managers must decide which customers they want to target and on level, timing, and nature of their demand.
საბოლოო ჯამში, მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა გადაწყვიტონ, რომელ მყიდველებს ამოიღებენ მიზანში, და განსაზღვრონ მათი მოთხოვნის დონე, დროულობა და ბუნება.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing managers make decisions about target segments, branding, product development, pricing, promotion, and distribution.
მარკეტინგის მენეჯერები იღებენ გადაწყვეტილებებს მიზნობრივი სეგმენტების, ბრენდის, პროდუქტის განვითარების, შეფასების, გაყიდვის სტიმულირებისა და დისტრიბუციის შესახებ.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მარკეტინგზე გამოყოფილი თანხების მიზანმიმართულად ხარჯვა.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing managers must ensure that their marketing dollars are being well spent.
მარკეტინგის მენეჯერებმა უნდა უზრუნველყონ მათთვის გამოყოფილი თანხების ეფექტურად ხარჯვა.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
However, marketing managers cannot do this alone.
მაგრამ მარკეტინგის მენეჯერები ამ მიზანს დამოუკიდებლად ვერ აღწევენ.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing managers make decisions within the strategies and plans made by top management.
მარკეტინგის მენეჯერები გადაწყვეტილებებს იღებენ იმ სტრატეგიებისა და გეგმების ფარგლებში, რომლებსაც უმაღლესი მენეჯმენტი ადგენს.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
As we discussed in Chapter 2, marketing managers must work closely with other company departments.
როგორც მე-2 თავში განვიხილეთ, მარკეტინგის მენეჯერებმა მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ კომპანიის სხვა დეპარტამენტებთან.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Marketing managers must watch supply availability and costs.
მარკეტინგის მენეჯერებმა თვალყური უნდა ადევნონ რესურსების ხელმისაწვდომობას და ხარჯებს.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
But whenever possible, smart marketing managers will take a proactive rather than reactive approach.
მაგრამ მარკეტინგის გონიერი მენეჯერები ამჯობინებენ უფრო მეტად პრაქტიკულ, ვიდრე რეაქტიულ მიდგომას.