მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
An international division’s corporate staff consists of marketing, manufacturing, research, finance, planning, and personnel specialists.
საერთაშორისო განყოფილების კორპორაციული პერსონალი შედგება: მარკეტინგის, წარმოების, კვლევის, ფინანსური, დაგეგმვისა და გაყიდვების პერსონალის სპეციალისტებისაგან.