ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
The use of automated calling and communication systems without human intervention, facsimile machines or electronic mail for the purposes of direct marketing may be allowed only in respect of subscribers or users who have given their prior consent.
პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისათვის ავტომატური სატელეფონო და საკომუნიკაციო სისტემების გამოყენება ადამიანის ჩარევის გარეშე, ფაქსიმილური მანქანები ან ელექტრონული ფოსტის საშუალებით შეიძლება დაშვებულ იქნეს მხოლოდ იმ აბონენტებისა ან მომხმარებლებისათვის, რომელთაც წინასწარ თანხმობა განაცხადეს.
2.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 260
For example, in a company where all directors are involved in managing the entity, some of those directors (e.g., one responsible for marketing) may be unaware of significant matters discussed with another director (e.g., one responsible for the preparation of the financial statements).
მაგალითად, კომპანიაში, სადაც ყველა დირექტორი მონაწილეობს სუბიექტის მართვაში, ზოგიერთი დირექტორისთვის (მაგალითად, მარკეტინგის დირექტორისთვის) შეიძლება ცნობილი არ იყოს სხვა დირექტორთან (მაგალითად, ფინანსური ანგარიშგების მომზადებაზე პასუხისმგებელ დირექტორთან) განხილული მნიშვნელოვანი საკითხები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
When a firm introduces a new product, it may be practical to launch one version only, and undifferentiated marketing or concentrated marketing may make the most sense.
როდესაც ფირმა ახალ პროდუქტს წარადგენს, შესაძლოა უფრო პრაქტიკული იყოს ერთი სახის პროდუქტის გამოშვება და შესაბამისად არადიფერენცირებული ან კონცენტრირებული მარკეტინგის სტრატეგიის გამოყენება.