ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Marketing means managing markets to bring about profitable customer relationships.
მარკეტინგი გულისხმობს ბაზრების ისეთ მართვას, რომლის შედეგადაც ყალიბდება მომგებიანი გაცვლითი ურთიერთობები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Successful social network marketing means making relevant and genuine contributions to consumer conversations.
სოციალური ქსელების მეშვეობით წარმატებული მარკეტინგი გულისხმობს მომხმარებელთა საუბრებში შესაბამისი და სასარგებლო კომენტარების ჩართვას.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Internal marketing means that the service firm must orient and motivate its customer-contact employees and supporting service people to work as a team to provide customer satisfaction.
შიდა მარკეტინგი გულისხმობს იმას, რომ კომპანიამ უნდა დარაზმოს მომსახურების მუშაკები და დამხმარე ძალა, რათა გუნდური მუშაობის პრინციპით უზრუნველყონ კლიენტის მაქსიმალური კმაყოფილება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Interactive marketing means that service quality depends heavily on the quality of the buyer-seller interaction during the service encounter.
ინტერაქტიური მარკეტინგი ნიშნავს, რომ მომსახურების ხარისხი მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული მყიდველ-გამყიდველის ურთიერთობაზე მომსახურების დროს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Consumer-oriented marketing means that the company should view and organize its marketing activities from the consumer’s point of view.
მომხმარებელზე ორიენტირებული მარკეტინგი ნიშნავს, რომ კომპანია თავის მარკეტინგულ ღონისძიებებს აღიქვამს და ორგანიზებას უკეთებს მომხმარებლის გადმოსახედიდან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Sense-of-mission marketing means that the company should define its mission in broad social terms rather than narrow product terms.
მისიის აღქმის მარკეტინგი ნიშნავს, რომ კომპანია ვალდებულია თავისი მისია ფართო სოციალურ კონტექსტში ჩამოაყალიბოს და არ შემოიფარგლოს კონკრეტული პროდუქტით.